Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν αρκετά Open Source εργαλεία, όπως για παράδειγμα το OpenCart, το PrestaShop, το Magento και πολλά άλλα. Κάθε εργαλείο έχει θετικά και αρνητικά, κάποια εργαλεία καλύπτουν ένα μικρό εύρος πελατών και άλλα είναι πιο ευέλικτα. Αυτό που είναι όμως το πιο σημαντικό και που οι περισσότεροι δε δίνουν μεγάλη βαρύτητα, είναι η επιλογή σωστού συνεργάτη και εννοούμε, φυσικά, τη σωστή επιλογή εταιρείας.
Είναι γνωστό ότι κάθε εταιρεία έχει επιλέξει ένα εργαλείο που συνήθως δουλεύει αποκλειστικά και είναι απόλυτα λογικό, αν σκεφτεί κανείς την δυσκολία που θα αντιμετώπιζε μια εταιρεία αν εξυπηρετούσε όλα τα εργαλεία. Συνεπώς, η επιλογή CMS για μια εταιρεία είναι και στρατηγική απόφαση. Εάν μια εταιρεία δουλεύει σε συγκεκριμένο CMS, δε σημαίνει ότι αμφισβητεί το αποτέλεσμα που θα αποφέρει ένα διαφορετικό CMS, απλά στρατηγικά επέλεξε ένα CMS, ώστε ολόκληρη η ομάδα της να εξειδικευτεί σε αυτό, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.
Και αφού το λύσαμε αυτό, πρέπει να πάμε στα επόμενα ζήτηματα που πρέπει να μας απασχολήσουν στην διαδικασία επιλογής CMS και αυτά είναι:
- Kατά πόσο ο συνεργάτης που επιλέξαμε γνωρίζει τα θετικά, αλλά και τυχόν αρνητικά του CMS που μας προτείνει;
- Έχει επιλύσει τυχόν αρνητικά ζητήματα και ελλείψεις της πλατφόρμας που δουλεύει;
- Έχει προβλέψει ανάγκες επεκτασιμότητας, προσαρμοστικότητας και ευελιξίας;
- Ποιο είναι το φάσμα πελατών που διαθέτει (π.χ. μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όμιλοι επιχειρήσεων κ.λπ.);
Θέτοντας αρχικά αυτά τα ερωτήματα αρχικά σε εμάς, μπορούμε να βρούμε την απάντηση που ψάχνουμε. Με λίγα λόγια, αυτό που θέλουμε να εξηγήσουμε μέσα από αυτό το άρθρο, είναι ότι δεν υπάρχει καλό και κακό CMS, αλλά καλός και κακός συνεργάτης.
Σίγουρα υπάρχουν CMS που ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του εκάστοτε πελάτη εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες του, ωστόσο η επιλογή σωστού συνεργάτη είναι το ίδιο σημαντική. Είναι πολλές οι φορές που έχουμε ακούσει εξαιρετικά θετικές και αρνητικές εντυπώσεις ταυτόχρονα για όλα τα CMS, για να καταλήξουμε τελικά σε αυτή την άποψη.
Στην InfonetGroup εξειδικευόμαστε στο OpenCart, έχοντας κατασκευάσει ένα μεγάλο όγκο websites, εκ των οποίων το μεγαλύτερο ποσοστό είναι B2B & B2C sites. Κατά τη διάρκεια της πορείας μας, έχουμε αντιμετωπίσει ποικίλα e-shops, από καταστήματα που διαθέτουν 1 προϊόν, μέχρι καταστήματα με 1.500.000 προϊόντα. Κοινό σημείο για όλες αυτές τις επιτυχημένες ιστοσελίδες, είναι η χρήση της πλατφόρμας OpenCart και το ποιοτικό αποτέλεσμα.
Καθώς φωτίσαμε κάποια σημαντικά θέματα που αφορούν την επιλογή του κατάλληλου Content Management System για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, καταλήξαμε στο συμπέρασμα, ότι δεν υπάρχει απόλυτα "καλό" ή "κακό" CMS, αλλά η ποιότητα των αποτελεσμάτων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον επιλεγμένο συνεργάτη.
Η εμπειρία, η γνώση και η δυνατότητα του συνεργάτη να ανταποκριθεί στις ανάγκες σας, είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες και δεδομένου ότι ο κόσμος του Ecommerce είναι συνεχώς εξελισσόμενος, η επιλογή ενός CMS αποτελεί ένα βασικό κομμάτι της στρατηγικής σας.
Στην InfonetGroup έχουμε εξειδικευτεί στο OpenCart και έχουμε δημιουργήσει ένα μεγάλο portfolio επιτυχημένων ιστοσελίδων. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε σε κάθε βήμα του ταξιδιού σας προς την επιτυχία, με δέσμευση για την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας.
Μιλήστε μας για το project σας! Επικοινωνήστε μαζί μας στα στοιχεία επικοινωνίας που θα βρείτε σε αυτή τη σελίδα για να σχεδιάσουμε από κοινού την καλύτερη λύση για εσάς.