Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι η πλειονότητα των καταναλωτών ψωνίζει σήμερα online. Μελέτη της Ernst and Young αποκάλυψε ότι το 62% των παγκόσμιων καταναλωτών κάνουν τις αγορές τους τουλάχιστον εν μέρει μέσω του διαδικτύου, ενώ το 79% των νέων ηλικίας 25 έως 34 ετών επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, το 40% των χρηστών κινητών τηλεφώνων που χρησιμοποιούν ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης στην κινητή συσκευή τους είναι πιθανό να μοιραστούν τόσο θετικές όσο και αρνητικές εμπειρίες λιανικής πώλησης.
Στη μάχη για την επιβίωση στη σημερινή δύσκολη οικονομία, είναι ζωτικής σημασίας να εγκαταστήσετε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας και να φέρετε την online παραγγελία στο προσκήνιο των λιανικών εργασιών.
Αναλυτικά στοιχεία λιανικής
Οι αναλύσεις της βιομηχανίας και του λιανικού εμπορίου αποτελούν σημαντικό μέρος της ψηφιακής επανάστασης του λιανικού εμπορίου. Η διαδικτυακή αγορά του κλάδου είναι μια ταχέως κινούμενη αγορά, όπου αναδύονται νέες τάσεις και ο ανταγωνισμός αυξάνεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις πολλές διαδικτυακές πλατφόρμες για να μοιράζονται ιδέες και απόψεις, τόσο με φίλους όσο και με το ευρύ κοινό, για τα πάντα, από νέα προϊόντα έως πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών.
Αυτή η τάση για διαδικτυακή επικοινωνία των καταναλωτών και των εμπόρων λιανικής πώλησης παρέχει πλήθος δεδομένων που μπορούν να αποθηκευτούν και να αναλυθούν από τις επιχειρήσεις. Η εξαγωγή πολύτιμων πληροφοριών από τα δεδομένα μπορεί να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των πελατών, να βελτιώσουν την επιχειρηματική απόδοση, να αυξήσουν τις πωλήσεις και να γίνουν ισχυρότεροι ανταγωνιστές στην αγορά.
Οι αναλυτικές λύσεις μπορούν να βοηθήσουν τους λιανοπωλητές να εξασφαλίσουν στους πελάτες μια θετική εμπειρία αναπτύσσοντας μια εξατομικευμένη εμπειρία πελατών, να αποκτήσουν νέους πελάτες και να τους διατηρήσουν, να οικοδομήσουν καλές σχέσεις και να παρέχουν πρωτοβουλίες αφοσίωσης για πελάτες υψηλής αξίας. Αξιοποιήστε τη δύναμη των δεδομένων για να αποκτήσετε μια αξιοποιήσιμη εικόνα για να δώσετε στους πελάτες σας μια εξατομικευμένη εμπειρία που θα τους κάνει να επιστρέφουν ξανά και ξανά.
Η σημασία της ανάλυσης του ηλεκτρονικού εμπορίου
Είναι δίκαιο να πούμε ότι ο χώρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στο διαδίκτυο γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικός, καθώς στην αγορά εντάσσονται περισσότερες επιχειρήσεις, συμπληρωματικές υπηρεσίες και πλατφόρμες. Αν και η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να διαρκέσει μόλις 10 λεπτά, φυσικά χρειάζεται πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια για να μετατραπεί το κατάστημα σε μια επιτυχημένη επιχείρηση.
Αναλύοντας καθημερινά το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η InfonetGroup μπορεί να σχηματίσει μια εικόνα της τρέχουσας συμπεριφοράς των καταναλωτών και των τάσεων μάρκετινγκ στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, παρέχοντας στις επιχειρήσεις περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν τους στόχους τους.
Οι στατιστικές δείχνουν ότι το 30,5% της συνολικής επισκεψιμότητας προέρχεται από τη Google, τη Yahoo και άλλες μηχανές αναζήτησης. Αυτό είναι ένα σημαντικό ποσό, επομένως είναι ζωτικής σημασίας οι λιανοπωλητές να επενδύσουν σε μια στρατηγική SEO για να βοηθήσουν την κατάταξή τους στις πιο δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης.
Στρατηγική τιμολόγησης
Η ύπαρξη μιας στρατηγικής τιμολόγησης για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι ζωτικής σημασίας, αλλά πώς γνωρίζετε την καλύτερη τιμή για τα προϊόντα σας; Η πλειονότητα των λιανοπωλητών χρησιμοποιεί μία από τις τρεις βασικές στρατηγικές τιμολόγησης που παίζουν ρόλο στην αποτελεσματικότητα της επιχείρησής τους.
Η τιμολόγηση άγκυρας καθορίζει ένα σημείο τιμής που οι καταναλωτές θα χρησιμοποιούν ως σημείο αναφοράς για τις μελλοντικές τιμές. Όταν αναφέρονται οι τιμές πώλησης, εμφανίζεται επίσης η αρχική τιμή, ώστε οι πελάτες να έχουν ένα σημείο αναφοράς για το πόσο έχουν εξοικονομήσει. Όταν ορίζετε την τιμή άγκυρας υψηλή, οι πελάτες θα βλέπουν την υψηλή τιμή ως κανονική, έτσι ώστε η τιμή πώλησης να φαίνεται σαν μια μεγάλη προσφορά.
Μια άλλη στρατηγική τιμολόγησης είναι η τιμή "νικήστε τους όλους", όταν ορίζετε μια τιμή που ξεπερνάει όλο τον ανταγωνισμό. Το να έχετε τις χαμηλότερες τιμές στο διαδίκτυο είναι μια προσεκτική πράξη εξισορρόπησης. Είναι μια χρήσιμη στρατηγική για την κάλυψη βραχυπρόθεσμων αναγκών, όπως η τόνωση των πωλήσεων όταν είναι αργά ή το άδειασμα των αποθεμάτων σας, αλλά μακροπρόθεσμα, δεν είναι εφικτό να το κάνετε αυτό συνεχώς, καθώς δεν θα ήταν οικονομικά αποδοτικό.
Η τρίτη στρατηγική είναι η δυναμική τιμολόγηση, που σημαίνει ότι οι λιανοπωλητές προσαρμόζονται στις αλλαγές της αγοράς. Η τιμολόγηση πρέπει να αντικατοπτρίζει την αγορά σε πραγματικό χρόνο, ώστε οι προσδοκίες των πελατών να ικανοποιούνται όταν φτάνουν στον ιστότοπό σας. Το κλειδί για τη δυναμική τιμολόγηση είναι τα καλά δεδομένα. Εάν δεν προσαρμόσετε τις τιμές σας ώστε να αντανακλούν τις χαμηλότερες τιμές στην αγορά, οι πελάτες δεν θα ψωνίζουν από εσάς.
Μην υποτιμάτε τη δύναμη των μετρήσεων τιμολόγησης, καθώς αυτή αντιπροσωπεύει μία από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες απόσβεσης που μερικές φορές παραβλέπεται. Η αξιολόγηση της μετρικής αξίας σας και η διασφάλιση της ευθυγράμμισής της με τη στρατηγική τιμολόγησης είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτιστοποίηση του κέρδους της επιχείρησής σας.
Δείτε πως μπορείτε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας..
λιανικού εμπορίου