fbpx

web development

Web Development

Ανάπτυξη Εφαρμογών Διαδικτύου
Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου - CMS
Social Media Applications
Mobile Application Development

image utility

 

Λίγα Λόγια ...

Θα προτιμούσαμε να μην έχουμε πελάτες, αλλά συνεργάτες. Να μάθουμε τις ανάγκες τους, να τις αναλύσουμε και να τους προσφέρουμε το κατάλληλο αποτέλεσμα που θα τις καλύψει. Σχεδιάζουμε τις επιχειρήσεις του αύριο στο διαδίκτυο.

Online αγορές: Προβληματισμοί των Ελλήνων καταναλωτών

Online αγορές

Αυτό είναι από τα συμπεράσματα της μελέτης Future Consumer Index Ελλάδα 2022, που παρουσίασε πρόσφατα η ΕΥ Ελλάδος. Η έρευνα διεξήχθη, με τη συνεργασία της MRB, σε δείγμα 500 Ελλήνων καταναλωτών, μεταξύ 28 Απριλίου και 5 Μαΐου 2022 και εντάσσεται στην ευρύτερη παγκόσμια έρευνα της ΕΥ, Future Consumer Index, η οποία παρακολουθεί τις καταναλωτικές τάσεις στις σημαντικότερες αγορές του κόσμου από την έναρξη της πανδημίας, και βρίσκεται ήδη στον 10ο κύκλο της.

Όσον αφορά στο e-commerce, στη φετινή έρευνα, πάνω από τους μισούς (57%) τοποθετούνται θετικά απέναντι στις διαδικτυακές αγορές, και το ποσοστό αυτό κατανέμεται ισομερώς σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και κοινωνικές τάξεις.

Όταν ρωτήθηκαν πώς θα κάνουν τις αγορές τους, ή θα αναζητήσουν προσφορές κατά το επόμενο μεγάλο εκπτωτικό γεγονός, μόλις 7% απάντησαν «κυρίως ή μόνο σε φυσικά καταστήματα».

Ωστόσο, μια ισχυρή μειοψηφία εξακολουθεί να τηρεί επιφυλακτική στάση απέναντι στις διαδικτυακές αγορές, περισσότερο στα τρόφιμα και είδη σουπερμάρκετ και, σε μικρότερο βαθμό, στα αγαθά διαρκείας.

Την ίδια ώρα, η αγορά φαίνεται να ξεπερνά πολλά από τα αρχικά προβλήματα που προβλημάτιζαν τους καταναλωτές σε σχέση με τις online αγορές. Ιδιαίτερα, οι αργοί χρόνοι παράδοσης και η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, που προβλημάτιζαν πέρσι το 49% και 37% των καταναλωτών αντίστοιχα, ανησυχούν σήμερα μόλις έναν στους πέντε (21%), ποσοστό που ευθυγραμμίζεται, πλέον, με τα παγκόσμια (19%) και τα ευρωπαϊκά (18%) ευρήματα.

Στη φετινή έρευνα, ως κυρίαρχο πρόβλημα αναδεικνύεται το υψηλό κόστος παράδοσης/αποστολής (42%, από 47% το 2021), και πάλι σε υψηλότερα ποσοστά από τον υπόλοιπο κόσμο (31%) και την Ευρώπη (34%).

Ζητήματα όπως η δυσκολία στην αλλαγή προϊόντων (29%) και η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων (20%), εξακολουθούν να προβληματίζουν, με σημαντικά, όμως, χαμηλότερη ένταση (43% και 37% αντίστοιχα το 2021), πιθανότατα λόγω της σταδιακής εξοικείωσης, αλλά και της ομαλότερης λειτουργίας του καναλιού, με την πάροδο του χρόνου, όπως σημειώνουν οι συγγραφείς της μελέτης.

Παράγοντες που εξακολουθούν να δημιουργούν προβληματισμό, όπως και στην προηγούμενη μέτρηση, είναι, επίσης, η δυσκολία στην επιστροφή χρημάτων (20%), αλλά και η μη δυνατότητα σύγκρισης (20%) ή επιλογής, ιδιαίτερα των φρέσκων προϊόντων (19%).

Αντίθετα, η πλειοψηφία των καταναλωτών φαίνεται ικανοποιημένη από την ποικιλία των προϊόντων (6%, έναντι 14% πέρσι), σε μεγαλύτερο, πάντως, βαθμό από τους καταναλωτές στον υπόλοιπο κόσμο (14% δυσαρεστημένοι).

Πηγή: CNN Greece 

image purpose

...Γιατί εμάς;

  • Εξειδικευμένη Γνώση
    Εστιάζουμε μόνο στον τομέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, με στελέχη απόλυτως εξειδικευμένα.
  • Ολοκληρωμένες Υπηρεσίες
    Προσφέρουμε μια συνεχώς διευρυμένη γκάμα αλληλοσυμπληρούμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών/ προϊόντων.
  • Σύγχρονος και Εύχρηστος Σχεδιασμός
    Αφουγκραζόμαστε το σφυγμό της εποχής και ενημερωνόμαστε για κάθε τεχνολογική εξέλιξη υπάρχει ώστε να σας προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ακολουθούμε κάθε τι μοντέρνο και παράλληλα χρήσιμο έχει να προσφέρει το internet.
  • Εκπαίδευση
    Παρέχουμε πλήρη εκπαίδευση στο σύστημα διαχείρισης.
  • Συνεχής Υποστήριξη
    Για εμάς, κάθε συνεργασία δεν σταματά με την παράδοση των έργων. Η συνεχής υποστήριξη εξασφαλίζει το μακροχρόνιο αποτέλεσμα. Άμεση και διαρκή υποστήριξη 365 ημέρες.
  • Εμπειρία
    Από το 2007 έχουμε εξυπηρετήσει πελάτες σε όλη την Ελλάδα. 

Με την επίσκεψη στο site μας, αποδέχεστε τη χρήση Cookies από την InfonetGroup με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε. Όροι Χρήσης - ΠΠΔ