Η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, WhatsApp και Instagram, ανακοίνωσε νέες αλλαγές που έρχονται στην πολιτική απορρήτου της. Οι αλλαγές, λέει η Meta, έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν με μεγαλύτερη σαφήνεια στους χρήστες πώς η εταιρεία χρησιμοποιεί τις συλλεγμένες πληροφορίες.
Η Meta τονίζει ότι η ενημερωμένη Πολιτική Απορρήτου δεν εισάγει νέους τρόπους συλλογής, χρήσης ή κοινής χρήσης δεδομένων χρηστών από την εταιρεία. Μάλλον απλοποιεί τη διατύπωση και παρέχει πιο λεπτομερείς και σαφέστερες εξηγήσεις για την πολιτική και τις διάφορες πρακτικές δεδομένων. Η νέα Πολιτική Απορρήτου, παλαιότερα γνωστή ως Πολιτική Δεδομένων, θα τεθεί σε ισχύ στις 26 Ιουλίου. Καλύπτει το Facebook, το Messenger, το Instagram και άλλα προϊόντα Meta, αλλά δεν περιλαμβάνει το WhatsApp, το Workplace, τα Free Basics και το Messenger Kids. Η εταιρεία λέει ότι έχει αρχίσει να στέλνει ειδοποιήσεις στους χρήστες σχετικά με τη νέα πολιτική. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ στην ειδοποίηση για να ελέγξουν τις αλλαγές και να λάβουν περισσότερες λεπτομέρειες, αν και δεν χρειάζεται απαραίτητα να ενεργήσουν σε αυτές τις ειδοποιήσεις και να επιλέξουν να τις αγνοήσουν.
Ο Micheal Protti, Υπεύθυνος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του Meta είπε: «Ξαναγράψαμε και επανασχεδιάσαμε την Πολιτική Απορρήτου μας για να γίνει πιο κατανοητός και σαφέστερος ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες σας. Συμπεριλάβαμε επίσης περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα third-parties με τα οποία μοιραζόμαστε και λαμβάνουμε πληροφορίες και εξηγήσαμε πώς και γιατί κοινοποιούνται οι πληροφορίες των ατόμων στα προϊόντα μας, μεταξύ άλλων αλλαγών».
Η Meta ενημερώνει και τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών της «για να εξηγήσει καλύτερα τι αναμένεται από εμάς και όσους χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες μας». Σε επιλεγμένες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, οι χρήστες θα έχουν την επιλογή να μην αποδεχτούν την ενημερωμένη Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών.
Επίσης, η Meta λανσάρει και μια νέα ρύθμιση απορρήτου που θα επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν ποιος βλέπει τις αναρτήσεις τους στο Facebook από προεπιλογή. Τέλος, η εταιρεία λέει ότι ο πίνακας ελέγχου του Κέντρου απορρήτου είναι πλέον διαθέσιμος σε όλους στο Facebook και συνδέεται απευθείας με την ενημερωμένη Πολιτική Απορρήτου.
Πηγή: secnews.gr